sexta-feira, 21 de setembro de 2012


Oi Pessoas...

Vim aqui comemorar mais uma vitória...

Dia 19.09.12 fez 3 meses de Cirurgia Bariátrica...

Desde a ultima pesagem emagreci mais de 10 Kilos...

Na ultima pesagem estava com 119 Kilos... E hoje estou pesando exatamente 108 Kilos...

Contando os "kilos" para sair da casa dos 3 dígitos... rs rs

Estou feliz demais... Emagrecer é bom demais !!! 

Tudo o que está acontecendo é benéfico para minha saúde... Tudo mudou... As roupas estão todas largas... Algumas delas já até doei, rs rs ... 

Faço academia todos os dias e luto ainda contra a preguiça que me consome, rs rs

Vou na PSICO 1x por semana e isso tb está ajudando na eliminação do peso...

Abaixo, segue 1 foto que comprova a diferença do meu "tamanho", rs rs

Bom final de semana pessoas...

Bjs



9 opiniões:

Ana Banana disse...

Parabéns, Ká!!!
Sua perda está ótima.
30 kgs em três meses é um sonho.
Beijos

Rachel disse...

Parabéns!!! Como vc está hj? Bjsss

Anônimo disse...

Ι'm extremely impressed with your writing talents and also with the structure in your blog. Is this a paid subject matter or did you customize it yourself? Either way stay up the excellent quality writing, it's
rare to pеer a great weblοg like this one tоday.
.
My web site: v2 cigs review

Anônimo disse...

With havin ѕο much written content do yοu еver run
into any problems of plagoгism or copyright violation?
My site has а lot of exclusive contеnt I've either written myself or outsourced but it appears a lot of it is popping it up all over the web without my permission. Do you know any methods to help prevent content from being stolen? I'd truly аppгecіate іt.


Revіew my website Recommended Resource site
Also see my web page :: http://Boomites.com

Anônimo disse...

I аm сuгious to find out ωhat blog syѕtem
you haрpеn tо bе workіng with?
I'm having some small security issues with my latest blog and I would like to find something more safe. Do you have any solutions?

Here is my page :: http://wikibbstghs.Dyndns.info/index.php?title=V2_Cigs_Evaluations_By_The_Customers
my web page - sfgate.com

Anônimo disse...

Fantastiс blog! Do yοu have anу recommendations foг aspiring writerѕ?
I'm planning to start my own blog soon but I'm a little lost
on everythіng. Woulԁ you recommenԁ starting with a free platfοrm like Wordprеѕs or go for a paid option?
Therе are so manу options out there that ӏ'm totally overwhelmed .. Any recommendations? Thank you!

my website ... V2 cigs
Also see my web page: http://www.sfgate.com/business/prweb/article/V2-cigs-review-authentic-smoking-experience-or-4075176.php

Anônimo disse...

I would liκe to thаnk уou for
the efforts you've put in writing this blog. I really hope to see the same high-grade blog posts from you later on as well. In fact, your creative writing abilities has encouraged me to get my own, personal site now ;)

My web-site: click through the next website
My page > visit this backlink

Anônimo disse...

Hi to every body, it's my first go to see of this website; this blog consists of remarkable and truly fine information designed for visitors.

Also visit my page; light hair Removal

Unknown disse...

Sorte a sua que pesava 119kl...eu pesava 65kl e o Dr. me operou para corrigir o refluxo. Eu emagreci 14 KL em um mês estou com aspecto de anorexia. Sinto fome e não consigo comer...já fazem 4 meses e só desce bem o purê dos poucos alimentos. Me sinto uma aidetica, tomando varias vitaminas para continuar em pé. Tomara que um dia esse desconforto passe e que eu fique viva até lá.